LODOLANDIA

PIERWSZA W POLSCE FRANCZYZA LODOWA POD KLUCZ!

SPOSÓB NA BIZNES W ZGODZIE Z TRENDAMI

Jesteśmy największą i najszybciej rozwijającą się siecią gastronomiczną Street Food w Polsce. Sieć Lodolandia obejmuje 250 punktów w Polsce i za granicą, głównie przy popularnych centrach i galeriach handlowych. Wiemy, że warto dzielić się radością, zwłaszcza gdy płynie ona z drobnych, acz wyjątkowych przyjemności. Nasze lody i gofry podbijają serca najmłodszych, a dorosłych przenoszą do krainy wspomnień z beztroskich czasów dzieciństwa. Lodolandia to obecnie najszybciej rozwijająca się sieć franczyzowa w Polsce. Oferujemy całoroczny biznes związany z prowadzeniem budki z lodami. Punkty Lodolandii można znaleźć w najatrakcyjniejszych lokalizacjach polskich miast. Nasza franczyza to sprawdzony pomysł na biznes, a dostarczane przez nas słodkości zyskały uznanie Klientów. W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów świderków to nie tylko biznes wpisujący się w aktualne trendy, ale także bezpieczna inwestycja. Warto wykorzystać ich popularność również na imprezach w plenerze - festiwalach, jarmarkach, targach śniadaniowych czy zlotach food trucków.

Najlepsza oferta franczyzowa

Mobilność i elastyczność daje przyczepom gastronomicznym sporą przewagę biznesową nad stacjonarnymi punktami sprzedaży. Franczyzobiorca może sam decydować o optymalnej lokalizacji, w zależności od kalendarium imprez w danej miejscowości i popularności określonych miejsc w miesiącach wiosennych i letnich. Dodatkowo dzięki wieloletniej współpracy z licznymi sieciami i centrami handlowymi w Polsce, franczyzodawca pomaga w pozyskaniu lokalizacji na terenie całego kraju. Dlatego budka z lodami świderkami może zagościć na wybranych wydarzeniach street foodowych tak tłumnie odwiedzanych przez Polaków w ciepłe dni . Jeśli do grona tych korzyści dopiszemy niesłabnącą popularność jedzenia ulicznego i niepowtarzalny smak lodów świderków, otrzymamy gwarancję powodzenia biznesu.

 

Chciałbyś wiedzieć, jak otworzyć własną budkę z lodami?

Franczyza pod klucz oznacza to, że franczyzobiorca decydując się na franczyzę z nami: kupuje w pełni wyposażoną budkę z lodami, przechodzi szkolenie, otrzymuje know- how, pozwolenie sanepidu na prowadzenie działalności oraz pomoc w pozyskaniu lokalizacji lub otrzymuje od nas gotową lokalizację, co jest kluczową sprawą w prowadzeniu tego typu działalności. Pomagamy również w pozyskaniu finansowania (kredyt, leasing) w jednym z największych banków w Polsce. Dzięki temu, przy minimalnej inwestycji 10 tys zł, przedsiębiorca ma możliwość prowadzenia całorocznego biznesu o wysokiej stopie zwrotu.

 
 
 
 
 
 

Wakacyjny klimat przed galerią handlową

Lodolandia to wieloletnie doświadczenie franczyzowe oraz dopracowany model współpracy z partnerami biznesowymi.
Łączymy oryginalny smak z:

- stylową estetyką punktu sprzedaży (materiały najwyższej jakości, unikalne wzornictwo, nowoczesne technologie, stylowy design)

- najwyższą jakością produktów

- wysokimi standardami obsługi

Wynajmujemy przestrzeń, która do tej pory nie była zagospodarowana - to dodatkowy zysk dla Galerii Handlowej i uzupełnienie jej oferty. Lodolandia to radość na wyciągnięcie ręki i chwile relaksu wśród codziennych spraw.

jak otworzyć budkę z lodami
pomysł na biznes Lody

SWEET GALLERY SPÓŁKA CYWILNA

ul. Powstańców Śląskich 89/141
01-355 Warszawa
kontakt@lodolandia.pl
tel.: +48 (22) 247 87 55
 

 

POZYSKIWANIE LOKALIZACJI

BIURO

Ul. Jutrzenki 99/101
02-231 Warszawa
biuro@lodolandia.pl
tel.: +48 887 887 514